i Go Amigo

Vše o navigacích značky iGO a Mio

Moderátor: Scorpio_cz

i Go Amigo

Příspěvekod jich38 v 15.11.2009, 19:31

Zdravím všechny zkušené navigátory.
Potřebuji radu. Hned na začátku přiznávám, že jsem začátečník a tudíž mám i delší vedení a vyžaduji polopatické vysvětlování. Můj problém: dostal jsem se k navigaci Navon. Po zapnutí se na mě tváří, že je v ní iGo Amigo. Nemám v ní však žádné POI. Dle různých diskusních fór jsem se dověděl, že POI do Amiga musím nahrát pouze ve formátu kml. Stáhl jsem si POI v kml na kartu a tu zasunul do navigace, po zapnutí navi nenastala žádná změna, žádné avizované načítání a rozbalování. Vše se tváří jako bych nic neudělal. Žádné POI v navigaci se neukazují. Na kartě už byly však nainstalované POI, tuším že Francie, ale ve formátu "France.poi". Jak mohu tedy nahrát POI z ČR a dostat je do mé navi.
Díky za odpověď a trpělivost :-))
jich38
 
Příspěvky: 3
Registrován: 28.9.2009, 15:10

Re: i Go Amigo

Příspěvekod Jirásek v 15.11.2009, 19:38

Zdravím ve fóru.
Zadej do políčka HLEDAT (tady na fóru) heslo amigo. Je to kouzelná funkce. Možná najdeš recept na svůj problém.
viewtopic.php?f=12&t=2758 ::prav::
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Uživatelský avatar
Jirásek
 
Příspěvky: 2963
Registrován: 25.11.2006, 16:31
Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol

Re: i Go Amigo

Příspěvekod Docent v 15.11.2009, 20:15

jich38 píše:dostal jsem se k navigaci Navon.

Kouzelný obrat :koul: .
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem :hmm: .
Docent
 
Příspěvky: 1648
Registrován: 14.7.2006, 15:39

Re: i Go Amigo

Příspěvekod Scorpio_cz v 15.11.2009, 21:25

jich38 píše:Zdravím všechny zkušené navigátory. Potřebuji radu ... Stáhl jsem si POI v kml na kartu ...


Kampak na tu kartu jsi .kml soubor stáhnul ? Zdalipak to bylo do \amigo\content\userdata\poi\ :zamysl: ?