od Homer 262 v 28.4.2014, 13:26
Ten pláč je úplně zbytečný, nejsme v tom sami. Stačí se podívat na diskusní fórum TomToma, kde je 52 stránek nářků a stížností. U firmy se tím nikdo zabývat nechce. Také proč. Náprava by byla složitá, lepší je tvářit se, že nic a nechat to vyhnít. Že lidi přestanou Toma kupovat? Ale, kdeže!. O TomTom Live není až takový zájem, běžný kupující se zajímá o mapy, jestli jsou aktuální a jestli se dají někdy gratis stáhnout. než se zákazník dopracuje k tomu, aby se zajímal o služby typu Live, uplyne ještě hodně vody. Nakonec ze služby přece jen něco funguje, aspoň to vyhledávání přes TomTom places, takže to zákaznictvo bude cálovat dále a vlak vesele pofrčí a mangement si bude točit mlýnek dál, co by se dřel s nějakou nápravou?
A dopisovat si s lokálním zastoupením je přece ztráta času. Česky s Vámi nikdo nebude bavit. Ty odpovědi jsou předpřipravené a pouze se kopírují. Možná jsou dokonce jednotné pro každý dotaz. A kdoví, jestli místo fyzických zaměstnanců nefunguje v pobočce nějaký hologram měnící identity podle počasí.
Naposledy upravil
Homer 262 dne 28.4.2014, 13:51, celkově upraveno 1