istalalace map

Vše o software od společnosti Garmin.

Moderátor: freewall

istalalace map

Příspěvekod dadulinek v 5.4.2011, 18:15

Zdravím,jsem úplný začátečník ohledně navigace,dnes jsem si zakoupil navigaci Garmin Nuvi 1390T Lifetime,zaregistroval jsem si navigaci,stáhl aktualizace softu i map do přístroje,registroval jsem mapy podle kdů co jsem měl v krabici i kartě,ale pak mě to navedlo na stáhnutí map adresy čr,ATLAS_Czech_2010NT,Atlas_Czech_2011NT,TOPO_Czech_2010,Garmin_Radar110405,to vše mám stáhnuté v pc a nevím jak a hlavně jak to udělat aby jsem ty věci měl v navigaci a hlavně dobře.navigaci mám připojenou přes usb k pc,v navigaci mám ještě 8GB kartu.Může někdo prosím poradit co a jak,hledal jsem různě po netu,ale nic nebylo k odpovězení mého problému.Děkuji za rady a návody
dadulinek
 
Příspěvky: 4
Registrován: 5.4.2011, 17:58

Re: istalalace map

Příspěvekod freewall v 6.4.2011, 10:28

Takže to je na jeden dlouhý večer :))))) Neeeee, tak jedem:

1) Alfa a omega je mít v PC stažený Map Source - ten by se měl v nabídce k instalaci při instalaci Atlas Czech 2011 - pokud sis to neinstaloval, tak hrrr na to
2) Mapy se pak přenesou do navi nebo na kartu prostřednictvím MapSource.