Radary - jak aktualizovat?

Vše o software od společnosti Garmin.

Moderátor: freewall

Radary - jak aktualizovat?

Příspěvekod Pucmeloud v 20.8.2012, 22:02

Omlouvám se, jsem začátečník a PC negramota. Koupil jsem si Garmin 1450T a z těchto stránek jsem si nahrál z "OnlinePOI" soubor Radary, ZIP balík jsem "odzipoval" a nahrál do složky Poi v Garminu pomocí POILoader-u. Zobrazil se mi soubor Garmin_Radar120805.gpi s datem 5.8.2012. Po sem dobrý.
Když chci tento soubor aktualizovat novým souborem, stáhnu jej, rozbalím a nahraju do Poi složky Garmina pomocí POILoaderu. Ten mi napíše, že jsem úspěšně vložil nových tisíc-něco bodů, ale když se podívám do složky Poi v Garminu, je tam stále ten původní soubor s datem 5.8.2012.
Protože jsem si tam přihrál ještě nějaké jiné body zájmu, vytvořil se ve složce Poi v Garminu soubor poi.gpi] a ten evidentně má aktuální datum a čas změny a mění se jeho velikost (dost často po aktualizaci klesne).
Tak z toho jsem jelen...
Chci se zeptat: proč se nepřepisuje soubor Radary???? Při aktualizaci POI souborů přes POILader se původní soubory přepíší, nebo ne, nebo se musí nejprve smazat ručně?
Omlouvám se, ale nikde se mi nepodařilo najít nějaké rady...
Děkuji za pomoc a ochotu poradit.
Pucmeloud
 
Příspěvky: 5
Registrován: 4.8.2012, 1:04

Re: Radary - jak aktualizovat?

Příspěvekod Chip.cz v 21.8.2012, 23:53

Pokud PoiLoaderem instalujeme přímo do přístroje adresář Garmim-složka-Poi, tak zde je možnost volby viz.obr.
PoiLoader.jpg
PoiLoader.jpg (33.41 KiB) Zobrazeno 13597 krát
Já to řeším takto. Po každém nainstalování určité skupiny bodů přepíši výsledný soubor gpi pro lepší přehlednost. Viz.obr.
Body Poi.jpg
Body Poi.jpg (27.6 KiB) Zobrazeno 13597 krát
Garmin nüvi 200, Xiaomi redmi 2
„Má-li zlo triumfovat, potřebuje jediné: aby slušní lidé nedělali nic.“ Edmund Burke.
Uživatelský avatar
Chip.cz
 
Příspěvky: 143
Registrován: 31.12.2007, 12:17
Bydliště: Veselí nad Moravou

Re: Radary - jak aktualizovat?