od Gumídek v 27.3.2012, 18:50
Dále také záleží na tom, kolik jsi platil za mapu a za instalaci do zařízení. Setkal jsem se už s tím, že i v kamenné prodejně nainstalovali zákazníkovi cracklou mapu. Na svou obhajobu mu pak řekli, že mu účtovali za mapu a instalaci 500. A že by mu z toho už mělo dojít, že mapa není oficiální. Ale to přece není argument. Protože účtovat peníze za kradenou (protože cracklá je kradená) mapu je podle mne prasárna....Potom totiž my ( já, firma Sunnysoft atd..), kteří to děláme oficiálně, jsme za blbce...Já totiž mapu zaplatím kartou oficiálně přes stránky TT, a uvedu mail klienta, takže klientovi přijde ne mail faktura od TT, kolik mapa stála. A já dám samozřejmě klientovi účet na mou práci s instalací, Takže i s reklamací není problém...A klient mi zaplatí cenu mapy a mou práci. Takže nemůže dojít k tomu, aby mapa byly nelegální, nehledě na to, že z 99 % je klient vedle mne, takže vidí, co s jeho zařízením dělám...Klienti, kteří mne již znají, mi navigace nechají a vyzvednou si je druhý den, nebo si je vyzvednu já a pak jim je zase doručím hotové...
Nedělám si reklamu, ale jen vysvětluji postup, aby jsi si mohl porovnat chování dvou firem...
Stačí toto jako vysvětlení ???
A k poškození navigace se vyjádřit nemohu, protože nevím, co s navigací dělali. Ale při oficiální mapě se nemůže stát, aby při aktualizaci NC přes stránky TT, aby mapa přestala fungovat...Ale také všem vždy říkáme, než začnete s navigací cokoliv vytvářet, udělejte si zálohu.....Brečet potom je stejné jako plakání nad rozlitým mlékem...