TomTom go 730 -problem připojení k PC

Vše o navigacích značky TomTom

TomTom go 730 -problem připojení k PC

Příspěvekod Liqid v 27.7.2012, 12:44

Zdravím vás tu,

mám menší problém s mojí navi. Potřebuju zaktualizovat mapy a nejde mi to připojit k PC. Když to připojím, tak se navi zeptá, zda se má připojit k PC, dám ANO, ale nic se nestane jen stále svítí zelená kontrolka na navi, TomTom Home ji nedetekuji a ani PC. Zkoušel jsem to na XP, Vistě i 7, ale bez úspěchu. Použil jsem i dva různé a plně funkční kabely a nic.
Volal jsem i na podporu TT a bylo mi řečeno, ať to dám do servisu, že by mohla být vadná základní deska, ale bojim se, aby cena servisu nepřevrčila cenu navi.
Zkoušel jsem i několikrát restartovat, neboť po souhlasu s připojením k PC, navi nejde zaponut.

Takže, je nějaká možnost, jak to zprovoznit, nebo jak nahrát nové mapy přes kartu?

Diky
Liqid
 
Příspěvky: 2
Registrován: 27.7.2012, 12:41

Re: TomTom go 730 -problem připojení k PC

Příspěvekod Jirásek v 27.7.2012, 13:03

Dotaz - byl proveden reset nevigace? Nepomohlo to?
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Uživatelský avatar
Jirásek
 
Příspěvky: 2963
Registrován: 25.11.2006, 16:31
Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol

Re: TomTom go 730 -problem připojení k PC

Příspěvekod Liqid v 27.7.2012, 13:15

Ano, restartoval jsem, aby se po odpojeni vubec zapla. Proste jsem podrzel ten knoflik dole na reset.
Liqid
 
Příspěvky: 2
Registrován: 27.7.2012, 12:41


Zpět na TomTom

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků