od Tonny v 17.6.2013, 10:45
Jak tak pročítám diskusi, mám čím dál víc pocit, že se asi rozhodne mezi dvěma /třemi/ možnými příčinami:
- už diskutovaná možnost, že by byla vadná karta /nebo konektor u karty, kontaktů, případně vliv teploty/
- možnost softwarové chyby - nezdá se mi příliš pravděpodobné /proč se s podobným problémem neozval někdo jiný/
- o chybu nejde, viz dále
Obě navigace, které vlastním mají slot na karty a když jsem kartu "zkoušel" tak jsem zpočátku postupoval podobně jako diskutující zde. Tedy záloha celé navigace přes souborový manažer, pak smazání navi, natažení nového navcore a nakopírování map na kartu...
Ejhle, problém, sice ne stejný, ale hodně podobný zde popisovanému..
Po telefonické konzultaci s Help jsem postupoval takto:
Výchozí stav:
- vše v navi a funkční, navi bez karty
- ve vypnutém stavu navi zasunuta do slotu prázdná karta
- standardní stáhnutí MApShare a dalších nabídnutých věcí, poté navi vypsala něco jako neodpojujte navi, probíhá organizování souborů
- navi si několik minut "hrála" se soubory, po ukončení vše funkční
Při kontrole zjištěno, že část souborů jak z navcore, tak z mapové složky zůstala v navi, zbylá /menší/ část byla na kartě.
Pro mne z toho vyplývá, že navi si sama určí, co uloží na kartu a co si ponechá v rootu navigace a tady je asi ten zakopaný pes - tak, jak uživatel nakopíroval "vše na kartu" navi v určité situaci hledá soubor v rootu nebo v příslušné složce, ale tento soubor je pravděpodobně na kartě - jinými slovy, z hlediska navi soubor, respektive cesta k němu neexistuje.
Lidi, nehledejme problém tam, kde není - Víme všichni, že výrobci dělají všechno možné, aby měli navigace pod kontrolou oni sami a ne uživatel!!!
Toto je velmi pravděpodobně případ, kdy uživatel to rozhodnutí, co bude na kartě a co přímo v navi bude muset nechat ne navigaci samé.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...