od Tonny v 20.11.2013, 9:33
Potíže firmy TOMTOM,
z kterých se rekrutují výrazné problémy popsané zde i na navigovat.cz v různých vláknech spočívají pouze v jednom jediném:
NEKOMUNIKACE S ČESKÝMI ZÁKAZNÍKY, NEREAKCE NA POŽADAVKY, NA DOTAZY, NA UPOZORNĚNÍ...
Pokud by firma více komunikovala, pokud by měla proaktivní, funkční a komunikativní HELPdesk, pokud by Uměla udělat analýzu toho, co po Helpu zákazníci požadují, na co se dotazují, na co upozorňují, měla by jasno a mohla by fungovat.
Firma si na českém trhu velmi úspěšně kope hrob - srovnej, co uměly navigace TOMTOM před třemi-čtyřmi-pěti lety a srovnej, co jakože "umí" dnes - a to je cena v některých případech dvoj až trojnásobná.
Firma se odklonila od zákazníka, prosazuje jakousi svou tezi, která se ale jeví jako zběsilý úprk zpět.
Dnes, v době tabletů, mobilů, kdy navigace coby jednoúčelově použitelné zařízení jen těžce nejširší veřejnosti dokazuje své opodstatnění na trhu by měla být firma vysoce aktivní v naslouchání zákazníkovi - možná jinde v Evropě, kde mají platy za práci poněkud jinde se na to tak netlačí, ale já prostě nedám 2/3 měsíčního platu za navigaci, která neumí ani to, co v roce 2007-8 uměla ONE XL první generace, v té době za 2499,- Kč.
A také z výše uvedených důvodů firma nechápe, že v ČR existují "nějaká" čísla, a jak je vidno, navigovat na adresu TOMTOM dnes v nové verzi mapy v podstatě "neumí" nebo umí, ale jen podmíněně - pro uživatele další problém, který je nutno "nějak obejít", aby navigace byla použitelná...
O tom to je....
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...