jak již jsem psal výše....3.12. jsem psal na podporu ....bylo mi odpovězeno že předávají výrobci....za tři dny se u mého dotazu objevilo že se to řeší.....včera naskočila hláška vyřešeno a také mi o tom přišel mejl. Tak jsem připojil navi...udělalo mi to aktualizaci a co myslíte ...mám to tam.....no nemám mapa a čísla vše při starém.....už není co říct. Že by tak rychle vyřešili čísla jsem nečekal....ale napsat vyřešené....asi pro ně jo.... jdu si
Tomtom GO 610 Lifetime traffic via smartfone v9.70 VW T5 2.5TDi 96kW,6kv.
Mě odpověděli 22.11.2013 toto: "Ano, zkontrolovala jsem nejnovější mapu a v mapě s označením 9.20 můžete zadat adresu pouze podle čísla popisného. Na druhé pokrytí popisných čísel v nejnovější mapě, bylo výrazně zlepšeno oproti starším mapám a pohybuje se kolem 95 %. Samozřejmě Vaši poznátky jsem předala výrobci a budeme tu záležitost monitorovat."
Takže ve větších městech pokud neznám číslo popisné musím zadat pouze ulici a číslo orientační na baráku si najít sám....což když je tma je celkem problematické. V menších obcích a vesnicích mi to najde čísla popisná bez problémů... Proč to sakra nemůžou mít třeba tak jak garmin který nabídne u čísla rovnou kombinaci třeba 1153/21..
Tomtom GO 610 Lifetime traffic via smartfone v9.70 VW T5 2.5TDi 96kW,6kv.
Jsem přesvědčený, že TOMTOM je ve fázi sebelikvidace... Reakce HELPu, "výstupy" v nových verzích map, stejně tak systematická degradace funkcí v "nových" navcore názor, že TOMTOM jde do kytek silně podporují... Řečnická otázka: Je zde někdo, komu by HELP firmy TOMTOM smysluplně vyřešil problém??? Za posledních 20 měsíců nemám ani jednu kladnou zkušenost, a to jsem psal na HELP více než 15x /převážně konkretní chyby LIVE-dopravní zpravodajství/. viewtopic.php?f=3&t=4810&start=15#p49853 viewtopic.php?f=18&t=4635
zdraví Tonny, Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...