ad hanyss25, konkretní dotaz:Jak byste mi doporučil postupovat /když jste si přisvojil právo radit mi/ v případě, že si na základě informací z oficiální stránky TOMTOM vyberete a koupíte zařízení, které má mít hlasové ovládání a má mít funkční službu LIVE dopravní zpravodajství.
Po koupi voláte na HELp - opakovaně, že tyto věci nefungují - kde vám také opakovaně oznámí, že problém řeší - přitom se týdny nic neděje.
Takže napíšete na HELp, od nich odpověď, že předali info do Holandska technikům.
Uvádíte opakovaně konkretní příklady, kdy stránka
http://www.dopravniinfo.cz nehody a uzavírky indikuje, služba LIVE indikuje nesmysly - chyba není opravena ani přes urgence více jak 5 měsíců, a to se jedná o R46 a HELP vás šikanuje nesmyslnými požadavky na ID navigace, verzi navcore, když je naprosto zřejmé, že chyba je už na jejich stránce
http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 a nemá tedy s konkretním kusem navigace nic společného-
Tento krok se opakuje cca 12x, v některých případech nejen písemně, ale i telefonicky.
Pošlete jim obrázky, telefonní čísla na policii příslušných obcí, na Odbory dopravy příslušných obecních úřadů, kde si mohou ověřit, že TOMTOM indikuje nesmysly.
Pohrozíte zveřejněním, neděje se nic.
Help vám přestane odpovídat.
Můžete mi říct, jak byste "slušně" postupoval vy?
Nebo mám aroganci firmy požadovat za standard a smířit se s tím, že jsem dal zbytečně peníze za něco, co nefunguje?
Je mi jedno, co si o tom myslíte, ale pokud máte názor, že jsem měl sklopit uši a čekat, až si TOMTOM ujasní, zda to bude řešit nebo ne, tak na to povahu nemám.
Projevil jsem
dostatek trpělivosti a dal jsem firmě víc jak 1 rok čas, aby se k problému postavila čelem.
Zachovala se /firma/ tak, že nijak, že arogance a smetení problému zvítězilo.
A teď tedy prosím o radu, jak jsem měl správně postupovat, respektive jak byste postupoval vy, srdečně děkuji.
P.S. - podnětem k napsání tohoto textu je reakce i na poznámky na
http://www.poi.cz/phpbb/viewtopic.php?f=3&t=4875