neúspěšný nákup map

Vše o navigacích značky TomTom

neúspěšný nákup map

Postby 100po on 14.2.2019, 17:38

Zdravím Vás kolegové.

Chtěl bych Vás poprosit o radu.

Koupil jsem z inzerce starší, použitou navigaci TomTom XL IQ Routes bez slotu na karty, pouze s vnitřní pamětí 2 GB.

Na tento zabudovaný, čistý, zformátovaný disk jsem pomocí programu TomTom HOME nahrál jedinou nabídnutou aktualizaci o velikosti 13,4 MB, obsahující aplikaci ve verzi 9.541 (zřejmě tedy navcore) + 14 symbolů (obrázků) aut + 1 symbol (obrázek) při vypínání navigace.

Žádnou další aktualizaci mi to už nenabízí.

A nyní ty dvoje trable, se kterými si nevím rady ani po týdenním pročítání fóra a všemožném zkoušení po večerech.

1/Při zapnutí naskočí červená obrazovka s varováním: k aktuálnímu jazyku nelze použít žádný z dostupných hlasů - neuslyšíte žádné mluvené pokyny.

2/Druhý mnohem vážnější a u navigace zásadní problém je, že nelze přes aplikaci TomTom HOME zakoupit mapy, neboť tlačítko "nákup map" je pošedivělé = neaktivní.

Můžete mi prosím poradit jak tam tedy doplnit český hlas a mapu (ČR + sousední státy)? Předem Vám děkuji za pomoc.
User avatar
100po
 
Posts: 1
Joined: 14.2.2019, 10:30
Location: Humpolec

Re: neúspěšný nákup map

Postby Szantus on 14.3.2019, 21:33

K tomuto modelu již TomTom nenabízí nákup žadných map - jedině "šedá" zóna internetu... Hlas stačí dohrát taky z netu...
TomTom ONE (V.4), TomTom Go 610 a Garmin eTrex 30 se stále aktuálními podklady . . .
User avatar
Szantus
 
Posts: 28
Joined: 29.1.2008, 22:01
Location: Nedaleko Lipnice nad Sázavou


Return to TomTom

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests

cron