Zdravím, chtěl bych se vás zeptat, jestli nemáte někdo podobnou zkušenost.
Můj TT 910 používám již rok a mám s ním druhý velký problém. První se objevil se "zamrzáním" a po týdnu celkovým zamrznutím přístroje. Na jejich zákaznické lince(pouze angl. hovořící- koupil jsem ho v Anglii, používám v Anglii a na české podpoře TomToma mě stějně odkázali na tuto linku) jsem to hodinu řešil, až to skončilo odesláním do servisu.
Druhý problém, tentokrát s dobíjením, se objevil po roce každodenního používání. Po vložení navigace do držáku (do kterého je samozřejmě připojen kabel) by se měla rozsvítit zelená dioda v levém horním rohu a na displeji v módu "pohled na mapu zadané trasy" by měl být u znaku baterky nápis "charging", v češtině je tam zřejmě napsáno "dobíjení".
Problém tkví v tom, že navigace se nedobíjí. Kabel v pořádku, dokonce zelená dioda se po vložení kabelu ihned rozsvítí, ale na displeji u baterky žádný nápis. Vždy musím přístrojem různě "kroutit", dotlačovat do držáku, vypodložit papírem spodní stranu mezi držákem a přístrojem apod. Bohužel vše po 14 dnech boje přestává být platné, přístroj po brutálním dotlačení do držáku ukáže na pár vteřin "charging" a opět nedobíjí. Vypadá to na jednoduchý problém - v kontaktu, ale obě strany- sameček, samička -vypadají jako nové.
Je to snad ten kulatý konektor vedle "žebrovaného" , nebo se přístroj dobíjí přes žebrování?
Záhada je ale ta, že svítí ta dioda indikující dobíjení, ale ne "charging" na displeji. Tomu absolutně nerozumím.
Nechce se mi přístroj posílat do opravy, pracuji jako řidič, téměř každý den křižuji Londýnem a 200 km kolem a bez TomToma si celý týden či dva nedokážu představit. Je zde mnohem hustší síť silnic a silniček než v Čechách, o Londýně vůbec nemluvě, samé zácpy a TomTom bývá často jediná a flexibilní šance na únik.
Díky za nápady