koupě NAVIGON 2200 rada

Vše o navigacích značky Navigon

koupě NAVIGON 2200 rada

Příspěvekod J3niik v 12.10.2008, 18:08

Zdravím,
jsem tu nováček a s navigacemi nemam temer zadne zkusenosti. Nasel jsem si na internetu cenove dostupnou navigaci Navigon 2200 a trosku se zacal zajimat o POI. Rad bych se zeptal, jsetli nema nekdo s touto navigaci zkusenosti, popripade zda ma navigace nejake vazne chybky nebo problemy co se tyce jak POI, tak normalni funkčnosti. Take by me zajimalo, ktery Poi Warner si mam stahnout, protoze jsem nasel MobileNavigator 6 i 5 i 4, a nevim v podstate co to je ? Jestli je rozdil v softwarech nebo je to jen oznaceni verze :zed:
Takze pokud o tom nekdo neco vi, konkretne o Navigon 2200, prosim poradte.
Předem děkuji za odpovedi 8-)
J3niik
 
Příspěvky: 4
Registrován: 11.10.2008, 18:42

Re: koupě NAVIGON 2200 rada

Příspěvekod Docent v 12.10.2008, 20:06

Prošel sis vlákno o Navigonu? BTW už to tady psal jednou Jirásek, ale opakování matka moudrosti, tak holt to zhruba zopakuju...
Když chci navigaci (auto, notebook, PDAčko...), tak si o tom zjistím něco předem, koupit navigaci jenom proto, že byla cenově výhodná, a pak zjistit, že mi nevyhovuje, to si nebude to pravé :zamysl: .

Takže Navigon byl sice cenově výhodný, ale jak už jsi sám zjistil, abys do něj nacpal POI, potřebuješ k tomu POI Warner, což je zase placené (nebo ukradnutelné, ale v tomhle případku dost blbě). A každopádně je to oproti třeba TomTomu dost komplikace (v POI).
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem :hmm: .
Docent
 
Příspěvky: 1648
Registrován: 14.7.2006, 15:39

Re: koupě NAVIGON 2200 rada

Příspěvekod J3niik v 13.10.2008, 13:11