Tak to by bylo super i já řešil se support Navigon a odkázali mě na prodejce nebo jim to poslat na vlastní náklady
Jak bude odkaz hned stáhnu a předem moc děkuju už se s tim peru asi týden
Tak po týdnu odpověď ze support navigon
: Nechapu jakej je problém dát třeba protoi SN přístroje přístup na default backup...
děkujeme Vám za e-mail.
Pokud nemůžete přehrát backup, je nutné navigaci poslat k nám do servisu a my Vám přehrajeme software. Od Vás potřebujeme Vaši kompletní adresu s tel. číslem, název přístroje, sér. číslo, dátum zakoupení přístroje a krátky popis závady. Poté obdržíte od nás RMA číslo a adresu kam navigaci pošlete.
Doufáme, že jsme Vám poradili a další otázky Vám rádi zodpovíme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
__________________________________
Váš NAVIGON tým
Anna Husen
NAVIGON AG
Berliner Platz 11
97080 Würzburg
Germany