Ahoj
Aj ja som mal podobný problém s aktualizáciou. Síce mám model 1210 ale myslím si že to bude o tom istom. Tiež som si zakúpil aktualizáciu máp a keď som ju spustil cez Navigon fresh tak mi to nešlo. Správalo sa to divne, lebo aktualizované súbory mi stiahlo ale hneď na to zahlásilo chybu 1119, čo znamenalo že sa súbory nedali rozbaliť a nainštalovať.
Odporúčam aby si si znovu obnovila zálohu navigácie ktorú máš v PC. Skontroluj si cez Navigon fresh ci máš aktuálny softver navigácie, je to neplatená aktualizácia.
Problémov prečo sa v navigácii nedajú nahrať nové mapy môže byť niekoľko. Skontroluj si koľko máš voľného miesta na disku kde si nastavila v programe Navigon fresh súbor temp pre dočasné súbory. Malo by tam byť aspoň toľko voľného miesta koľko majú rozbalené nové mapy. Ďalším problémom môže byť pripojenie k internetu, je vhodné sa pripojiť na rýchlu kvalitnú sieť. Mobilné pripojenie môže spôsobiť výpadok pripojenia a stratu už stiahnutých dát. Pri inštalovaní programu Navigon fresh ti ponúkne si zvoliť kde chceš mať zložku pre zálohovanie a zložku pre dočasné súbory nazvanú temp. Odporúčam aby si nechala také si zadá program pri inštalácii.
Ak už máš premazané údaje v navigácii, čo sa mohlo stat pri spustení aktualizácie, obnov si to zo zálohy. Potom skús urobiť znova aktualizáciu máp. Mne sa to podarilo až keď som preinštaloval program Navigon fresh a nechal nastavenie zložky pre vytváranie zálohy a zložku pre dočasné súbory ako si nastavil program pri inštalácii.