Já bych netvrdil že tento úsek není v LT. Zrovna Praha je pokrytá bezpochyby celá, otázkou je s jakým dělením (podrobností úseků)
Kapacita přenosu RDS/TMC je omezena na cca 300 událostí. To znamená že se tam nevejdou všechny události v rámci celé ČR. Musí tedy proběhnout jakási selekce co pustit do systému TMC a co ne. Předpokládám že mají prioritu události na hlavních tazích a ty, které výrazně omezují provoz z celorepublikového (nikoliv místního) hlediska nebo jsou jinak nebezpečné pro provoz. Proto se hodně událostí
nemůže do celorepublikového vysílání RDS/TMC dostat.
Praha má vlastní, lokální, pokrytí RDS/TMC na Regině, sem by se tyto události mohly kapacitně vejít. Tady je problém v tom, že data dodává (pokud se nepletu) ÚAMK ve spolupráci s MHMP a TSK. A to je zakopaný pes. Podívejte se sem -
http://kamery.praha.eu/Situace.jsp. Totální zmatek, třeba na R7 u letiště je stále nehoda, která byla v červenci (navíc popis je ukázka neschopnosti od 27.7. do 26.7.
). Na provozovatele není žádný kontakt, není jak upozornit na chybu. Výše uvedené události (uzavírky) tam nejsou.
ÚAMK na svém portálu
http://www.uamk.cz/cs/index.php?a=aktua ... Itemid=135 sice tyto informace má, bylo by však potřeba ověřit, zda se dostaly i do systému RDS/TMC na Regině. Mimochodem, všechny námi nahlášené události (uzavírky) na JSDI jsou zpětně ověřovány u příslušných Silničních správních úřadů (Místní úřady, MHMP a pod.), vlastně JSDI z opačné strany tlačí na nahlášení. Úředníci těchto silničních úřadů sami tyto události nenahlásili, objevily se až po onom tlaku z JSDI. Prostě pro úřady je to práce a oni na to kašlou. Pokud nebude postih, nic se nezmění.
Na stránkách TSK
http://www.tsk-praha.cz došlo k aktualizaci také až po upozornění ze strany JSDI.
Perlička na závěr. Dopisoval jsem si s TSK (správce komunikace, v přeneseném slova smyslu majitel komunikace) ohledně uzavírky ulice V Podbabě. Přišla mi odpověď:
Dobrý den, uzavírka V Podbabě je z důvodu realizace stavby 0012 Protipovodňová opatření na ochranu HMP, etapa 0007 Troja, část 21 Zkapacitnění Šáreckého potoka, jejímž investorem je VRV, a.s. DIR vydával ODŽP ÚMČ P6, TSK HMP se o stavbě dozvědělo až po uzavření komunikace. Součástí stavby je i oprava vodovodu, kanalizace a rekonstrukce komunikace.
Termín dokončení stavby je stanoven na 23.11.2010.
To znamená, že příslušný Odbor dopravy Praha 6 se po vydání rozhodnutí ani neobtěžoval nahlásit tuto skutečnost správci/majiteli komunikace.